„Byla to samozřejmě moje chyba. V rychlosti jsem si nevšimla možností, které na mě ze stránky přímo křičely. Ale neváhala jsem – čekalo mě překvapení v podobě…“
Je Vám příběh paní Lucie blízký? Podělte se s námi.
„Sháněla jsem informace k tichým ventilátorům pro domovní použití. S manželem jsme o koupi jednoho takového již delší dobu uvažovali. Nejdříve jsem pátrala na internetu a poté sklouzla na stránku www.ventilatory-shop.cz.
Hmm… Široká nabídka, garance nejnižší ceny, k tomu záruka vrácení peněz do 30 dní a k většině modelů i doprava zdarma!
To zní dobře.
O spolehlivosti nabízených výrobků mluvila i extrémně nízká poruchovost (reklamovatelnost dokonce pod 1 %)! To už stojí za úvahu…
Zbývalo jen jediné: vybrat ten správný kousek.
A samozřejmě – zkonzultovat nákup s manželem. Sice pochybuji, že by někde sehnal výhodnější, ale co kdyby. Každopádně slib prodejce na vrácení rozdílu z nižší ceny a doplacení 10 % k tomu zněl lákavě.
A teď ten konkrétní výběr. Hledala jsem nejtišší stropní domovní ventilátor. Ale správné řazení ne a ne najít! V rychlosti jsem samozřejmě přehlédla nabídku Rozšířené filtrace s možností omezení nabídky jen na ventilátory s hlučností < 30dB.
Nakonec jsem neváhala. Napsala jsem na on-line chatovou podporu (s komunikací jsem nikdy neměla problém). A zírala jsem. Čekalo mě překvapení.
Odpověď přišla snad do půl minuty!
Paní na druhém konci chatového okénka byla velmi ochotná a okamžitě sdělila veškeré informace, které jsem potřebovala. Děkuji!!
Co dodat. Nakonec jsem v e-shopu CVB Ventilátory a klimatizace díky velmi milé on-line podpoře objevila i soupis nejčastějších dotazů při nákupu (včetně některých svých). A hlavně, poučila se i do budoucna:
Pokud nevím, rozkoukat se na stránce a zeptat se! Šetří to čas.
Nakonec manžel vše schválil, lepší koupi nenašel. A nyní máme doma funkční ventilátor, který si nemůžeme vynachválit.“ Lucie V.
A jaký příběh je ten Váš? Podělte se s námi o svou zkušenost a přečtěte si jiné!